5 gedachtes over “Bednet

  1. En werken doet Lenielief…bednet of niet!! Ze is het meest motiverend hardwerkend meisje van 8 dat ik ken…Aanvalletje?!No problem…ff rusten en daar gaat die knop! Blauwe telefoon..we worden opgeroepen juf..roepen de klasvriendjes in koor! Martin,de computerassistent, spurt al naar het toestel om snel op de juiste ikoontjes te klikken! Want stel je voor dat we Lenie juist zouden missen!! No way!
    Elke dag kijken we uit naar haar komst…het liefst in levende lijve in de rij…de laatste tijd aan de andere kant van het scherm! Maar Lenielief blijft Lenielief…in welke vorm dan ook!!!
    You’ve got mail lieve mensen…
    Tot gauw…
    Juf Anne x

  2. Wat doet ze dat goed zeg, die Lenie Lief! Zo klein nog, maar zo gedreven en zelfstandig. Echt dikke chapeau!
    Maar het doet me evenveel plezier dat het in de klas ook zo goed gaat, juf Anne en Martin de computertechnicus van dienst én de klasvriendjes. Ik kan me voorstellen dat jullie Lenie liever écht tussen jullie hebben. Maar ik ben wel fier dat jullie het ook zo goed doen met Bednet hoor!! Een dikke pluim op iedereen z’n hoed!!

Plaats een reactie